របៀបកាត់បន្ថយចង្កេះយ៉ាងមានប្រសិទ្ធភាពក្នុងរយៈពេល ១ សប្តាហ៍


តំបន់ក្បាលពោះច្រើនតែជាកន្លែងដែលអាចប្រមូលផ្តុំជាតិខ្លាញ់លើស ជាពិសេសគឺចំពោះ​នារីការិយាល័យដែលអង្គុយច្រើន ហើយតិច​មាន​ការហាត់ប្រាណ។ នៅក្នុងអត្ថបទនេះ SEOULSPA.COM.KH នឹងណែនាំអំពីរបៀប​ដែលមានសុវត្ថិភាពនិងប្រសិទ្ធភាពមួយចំនួន ដើម្បីកាត់បន្ថយចង្កេះក្នុងរយៈពេល ១ សប្តាហ៍សម្រាប់នារីដែល​មិន​មាន​ពេល​វេលា​ច្រើន។

១. ការលំហាត់ប្រាណដើម្បីកាត់បន្ថយក្បាលពោះ

គ្រាន់តែចំណាយពេលត្រឹមតែ ៥ នាទីក្នុងមួយថ្ងៃជាមួយនឹងការលំហាត់ប្រាណ​មានប្រពលភាពកម្រិតស្រាលៗខាងក្រោម អាចនឹងជួយឱ្យអ្នកមានរាងចង្កេះស្ដើងក្នុងរយៈពេលតែ ១ សប្តាហ៍ប៉ុណ្ណោះ។ វិធីសាស្រ្តនេះ គឺសមរម្យណាស់សម្រាប់នារីដែលមានពេលវេលាកំណត់។

Chỉ 5 phút mỗi ngày với các bài tập nhẹ nhàng sẽ giúp bạn sở hữu vòng eo thon gọn trong 1 tuần
ត្រឹម​តែ ៥ នាទីរាល់ថ្ងៃជាមួយនឹងការលំហាត់ប្រាណ​មានប្រពលភាពកម្រិតស្រាលៗអាចនឹងជួយឱ្យអ្នកមានរាងចង្កេះស្ដើងក្នុងរយៈពេលតែ ១ សប្តាហ៍ប៉ុណ្ណោះ

១.១ ក្បាច់ជើងកន្ត្រៃ

របៀប​អនុវត្ត៖

– ដេក​ផ្ងា ជើងទាំង​ ២ ដាក់ត្រង់ហើយស្របគ្នានៅលើ ; ដៃទាំង ២ ដាក់ឱ្យស្រប​នឹង​ដងខ្លួន។

– លើកជើងខាងស្តាំរបស់អ្នកយឺតៗ បន្ទាប់មកទាត់បញ្ឆៀង​ជើងទៅខាងឆ្វេង ហើយបន្ទាបជើងស្តាំរបស់អ្នកត្រឡប់ទៅទីតាំងចាប់ផ្តើមវិញ។ ធ្វើដូចគ្នានឹងជើងខាងឆ្វេងរបស់អ្នក។ ​ចំណាំថានៅពេលទាត់បញ្ឆៀង ត្រូវលើកក្បាលនិងស្មារបស់អ្នកឡើង។

អនុវត្ត ៣ ឈុត ; មួយ​ឈុត ២០ ដងហើយចន្លោះពេលរវាងឈុតគឺ ៣០ វិនាទី។

១.២ ក្បាច់បង្វិល​ខ្លួន

– អង្គុយត្រង់ខ្នង​ចុះ ដាក់ត្រង់​ដៃនៅពីមុខ ហើយចុងម្រាមដៃរបស់អ្នករួមគ្នាបង្កើតជាបន្ទាត់ ៩០ ដឺក្រេ។

– បង្វិល​ខ្លួនទៅស្តាំ ៤៥ ដឺក្រេ ហើយរឹតសាច់ដុំក្បាលពោះនិងដង​ដង្ហើមចេញ។

– បង្វិលមកទីតាំងចាប់ផ្តើម ហើយរឹតបន្តឹងសាច់ដុំក្បាលពោះនិងដង​ដង្ហើមចេញ។ បង្វិល​ខ្លួនទៅខាងឆ្វេងដោយចលនាដូចគ្នា។

អនុវត្ត ៣ ឈុត ; មួយ​ឈុត ២០ ដងហើយចន្លោះពេលរវាងឈុតគឺ ៣០ វិនាទី។

១.៣ ក្បាច់អង្គុយនៅបញ្ច្រាស

Bài tập Sit-up ngược đơn giản rất phù hợp với những người muốn đánh tan mỡ vùng bụng nhanh chóng nhưng có quỹ thời gian luyện tập hạn chế
ក្បាច់អង្គុយបញ្ច្រាសបែបសាមញ្ញគឺល្អឥតខ្ចោះសម្រាប់អ្នកដែលចង់សម្រកខ្លាញ់ក្បាលពោះយ៉ាងឆាប់រហ័សប៉ុន្តែមានរយៈពេលហាត់កំណត់

របៀប​អនុវត្ត៖

– ដំបូងត្រូវចំទេញជើងរបស់អ្នកឱ្យស្របទៅនឹងស្មា ឈរឱ្យរឹងមាំ។

– ក្រោយមកលើកចុងម្រាមជើងថ្នមៗ។

– បន្ទាប់ដាក់ដៃរបស់អ្នកនៅពីក្រោយក្បាល ពត់ពាក់កណ្តាលដងខ្លួនឡើងលើ ហើយបង្រួមសាច់ដុំពោះរបស់អ្នករយៈពេល ៥ វិនាទី។

– ចុងបញ្ចប់ដកដង្ហើមចេញយ៉ាងស្រាល ហើយត្រឡប់ទៅទីតាំងចាប់ផ្តើមវិញ។

អនុវត្ត ៣ ឈុត ; មួយ​ឈុត ១០ ដងហើយចន្លោះពេលរវាងឈុតគឺ ៣០ វិនាទី។

២. បង្កើតរបប​អាហារ LOW CARB

ប្រសិនបើអ្នកចង់សម្រកទម្ងន់មានប្រសិទ្ធិភាព តែគ្រាន់តែផ្អែកលើការហាត់ចង្កេះដើម្បីសម្រកខ្លាញ់ក្បាលពោះគឺ​មិន​គ្រប់គ្រាន់​ទេ អ្នកត្រូវមានរបបអាហារសមស្រប។ បច្ចុប្បន្ននេះ របប​អាហារ LOW CARB ត្រូវបានអ្នកជាច្រើនអនុវត្ត។

LOW CARB គឺជារបបតមអាហារដ៏ល្បីល្បាញមួយ ដែលមានគោលបំណងកំណត់បរិមាណកាបូអ៊ីដ្រាតនិងបង្កើនសមាមាត្រប្រូតេអ៊ីននិងខ្លាញ់នៅក្នុងរបបអាហារ។ នេះគឺជាវិធីមួយដែលមានសុវត្ថិភាពនិងមានប្រសិទ្ធភាពបំផុតក្នុងការកាត់បន្ថយចង្កេះរបស់អ្នកក្នុងរយៈពេល ១ សប្តាហ៍ ដោយមិនចាំបាច់ធ្វើលំហាត់ប្រាណច្រើនពេក។ ម្យ៉ាងទៀត របបនេះក៏ផ្តល់នូវកាឡូរីគ្រប់គ្រាន់ដែលរាងកាយត្រូវការ សមរស្របសម្រាប់នារីដែលធ្វើការនៅការិយាល័យ។

Low Carb là chế độ ăn kiêng nổi tiếng phù hợp với những cô nàng công sở bận rộn
LOW CARB គឺជារបបតមអាហារដ៏ល្បីល្បាញមួយសមរស្របសម្រាប់នារីដែលមាន​ពេល​កំណត់

មូលហេតុដែល LOW CARB ជួយសម្រកទម្ងន់យ៉ាងមានប្រសិទ្ធិភាពគឺដោយសារតែប្រូតេអ៊ីននិងខ្លាញ់ធ្វើឱ្យអ្នកមានអារម្មណ៍ឆ្អែតបានយូរ ដោយមានចំណង់អាហារតិច រីឯបរិមាណកាឡូរីដែលទទួលគឺតិចជាងស្ករនិងម្សៅ។ ដូច្នេះការចំណង់អាហារតិចទៅៗ។

បច្ចុប្បន្ននេះដោយផ្អែកលើបរិមាណសរុបនៃ CARB ដែលរាង​កាយ​ទទួល​យក​រាល់ថ្ងៃ គេសបែងចែករបបអាហារ LOW CARB ទៅជាទម្រង់ពេញនិយមចំនួន ៣៖

KETOGENIC LOW CARB (KETO)៖ បរិមាណកាបូអ៊ីដ្រាតដែល​ទទួល​យកប្រហែល ២០ ក្រាម / ថ្ងៃ ; មានប្រមាណ ៤% នៃកាឡូរីសរុបនៅក្នុងរាងកាយ។

MODERATE LOW CARB៖ បរិមាណកាបូអ៊ីដ្រាតដែល​ទទួល​យកប្រហែល ៥០ ក្រាម / ថ្ងៃ ; មានប្រមាណ ១០% នៃកាឡូរីសរុបនៅក្នុងរាងកាយ។

LIBERAL LOW CARB៖ បរិមាណកាបូអ៊ីដ្រាតដែល​ទទួល​យកប្រហែល ៥០ ក្រាម / ថ្ងៃ ; ដែលមានប្រមាណ ២០% នៃកាឡូរីសរុបក្នុងមួយថ្ងៃ។ បើប្រៀបធៀបជាមួយទម្រង់ខាងលើ គឺ LIBERAL LOW CARB ត្រូវបានគេណែនាំឱ្យប្រើប្រាស់បន្ថែមទៀត ព្រោះវាកំណត់បរិមាណជាតិ CARB ដោយមិនរំខានដល់ការ​ញ៉ាំ​អាហារ។

Nguyên tắc chung của chế độ ăn Low Carb là giảm tinh bột, tăng tỉ lệ protein
វិធានរួមនៃរបបអាហារ LOW CARB គឺកាត់បន្ថយជាតិម្សៅ បង្កើនសមាមាត្រនៃប្រូតេអ៊ីន

ប៉ុន្តែ ជាមួយទម្រង់ណាក៏ដោយ LOW CARB ត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយយោងទៅតាម ២ វិធានដូចខាងក្រោម៖

ទីមួយ មិនប្រើអាហារដែលមានជាតិម្សៅនិងជាតិស្ករដូចជា៖ អង្ករ ពោត ដំឡូងមី នំប៉័ង ទឹកដោះគោនិងបង្អែម ធញ្ញជាតិ អាហារកំប៉ុង។

ទីពីរ បង្កើនជាតិអាសូតនិងប្រូតេអ៊ីនដូចជា៖ សាច់ ស៊ុត គ្រឿងសមុទ្រ ស្ពៃ​មើម​ ស្ពៃក្តោប។

ចំណាំ៖ របបអាហារ LOW CARB មិនអនុវត្តចំពោះករណីដូចខាងក្រោម៖

– អ្នកកំពុងបំបៅកូន ពីព្រោះកាត់បន្ថយគុណភាពប្រភពទឹកដោះ។

– អ្នកកំពុងលេបថ្នាំដើម្បីព្យាបាលជំងឺទឹកនោមផ្អែម។

– អ្នកកំពុងប្រើថ្នាំដើម្បីព្យាបាលជំងឺលើសឈាម។

ដូច្នេះ អ្នកបានស្វែង​យល់អំពីលំហាត់ប្រាណកាត់បន្ថយចង្កេះ ក៏ដូចជារបៀបបង្កើតរបបអាហារ LOW CARB ដើម្បីជួយឱ្យរាងចង្កេះស្ដើងដោយមិនចមបាច់ពេលវេលាច្រើនក្នុងការអនុវត្ត។

កុំភ្លេចចូលទៅកាន់ផ្នែកគន្លឹះនៃសម្រស់របស់យើងខ្ញុំ ដើម្បីទទួលបានព័ត៌មានថែរក្សាសម្ផស្សដែលមានប្រសិទ្ធិភាពនិងរហ័សបំផុត។

ប្រសិនបើអ្នកចង់អនុវត្តវិធីសាស្រ្តសម្រកខ្លាញ់ដែលមានបច្ចេកវិទ្យាខ្ពស់ដើម្បីនាំមកនូវប្រសិទ្ធិភាពជម្រុះ​បំផុត សូមចូលទៅកាន់គេហទំព័រ SEOULSPA.COM.KH ដើម្បីផ្តល់ឱ្យខ្លួន​ឯងនូវជម្រើសជាច្រើនទៀត!

/5 ( ការ​វាយ​តម្លៃ)

No votes so far! Be the first to rate this post.

Comment

ផ្ញើរូបថត Comment posting regulations
ផ្ញើ កំពុងដំណើរការ ...
    Comment ថ្មីទើបនឹងបន្ថែមចូល ចុចដើម្បីមើល
    0 Comment

      អត្ថបទ​ដែល​ទាក់ទង

      ការចាក់​ថ្នាំ​សម្រក​ខ្លាញ់​ក្បាល​ពោះអាចរក្សាប្រសិទ្ធិភាពយូរ​ដែរ​ទេ?

      ប្រហែលបំណងប្រាថ្នាធំបំផុតរបស់អ្នកលើសទម្ងន់គឺចង់លុប​បំបាត់ស្រទាប់ខ្លាញ់ចេញដោយងាយបំផុត។ ហើយវិធីដែលអ្នកជាច្រើនចូលចិត្តជ្រើសរើសគឺការចាក់​ថ្នាំ​សម្រក​ខ្លាញ់​ក្បាល​ពោះ។ ដោយសារតែវិធីសាស្រ្តនេះបានសម្រេចក្តីសុបិន្តរបស់ពួកគេយ៉ាងឆាប់រហ័ស។ ដូច្នេះ អ្នកគួរជ្រើសរើសវិធីនេះឬអត់? Contents១. ការលំហាត់ប្រាណដើម្បីកាត់បន្ថយក្បាលពោះ១.១ ក្បាច់ជើងកន្ត្រៃ១.២ ក្បាច់បង្វិល​ខ្លួន១.៣ ក្បាច់អង្គុយនៅបញ្ច្រាស២. បង្កើតរបប​អាហារ LOW CARBហេតុអ្វីបានអ្នកសជាច្រើនជ្រើសរើសការចាក់​ថ្នាំ​សម្រក​ខ្លាញ់​ក្បាល​ពោះ? តើការចាក់​ថ្នាំ​សម្រក​ខ្លាញ់​ក្បាល​ពោះគឺជាអ្វី? នេះជាវិធីសាស្ត្របំបែកកោសិកាខ្លាញ់ដោយចាក់គ្រឿងផ្សំសកម្មចូលក្នុងរាង​កាយ។...